Zima

  Wreszcie rozpoczęły się ferie, to coś na co czekałam od dłuższego czasu. Męczące jest wstawanie o 7 i codzienne wracanie po 15, kiedy na dworze jest już ciemno. Jedyne na co mam ochotę po szkole podczas zimy to leżenie w łóżku i duża dawka snu. Nie jadę na żadne zimowisko, a wszystko przez to, że moje umiejętności jazdy na nartach są na bardzo niskim poziomie, co nie oznacza nudy. Ilość śniegu w Lublinie, wskazuje na to, że pogoda wiedziała, że właśnie dzisiaj rozpoczynają się ferie. Wszystko posypane białym puchem wygląda tak cudownie, a na dworze wcale nie jest zimno, okoliczności zachęcają na spacer. Stęskniłam się za prawdziwą zimową pogodą i białymi widokami i mam nadzieję, że utrzymają się one przez najbliższe dwa tygodnie.


Dziękuje za zdjęcia Madzik!
Spódnica - Zara | Kurtka - H&M | Sweterek - Stradivarius | Buty - Vagabond |

8 komentarzy

Unknown pisze...

Ja wręcz przeciwnie, mam nadzieję, że śnieg szybko stopnieje.
Stylizacja świetna, sama chętnie bym się tak ubrała :)
Pozdrawiam i zapraszam,
http://nellanellstyle.blogspot.com/

Megly pisze...

Mam nadzieję, że ferie będą udane, że wypoczniesz :) Pamiętam jak zawsze czekałam na nie z utęsknieniem :)
Stylizacja bardzo mi się podoba. Rewelacyjne buty.
Pozdrawiam serdecznie :)

Gabrysia Polewka pisze...

Jesteś strasznie fotogeniczna i śliczna stylizacja! :) Ja też mam ferie od dzisiaj , także życzę Ci aby one były wyjątkowe i niezapomniane :* Pozdrawiam ;)
http://xgabisxworlds.blogspot.com/

OlaaBlogg pisze...

Ja na ferie niestety muszę poczekać jeszcze miesiąc.. Chociaż pewnie wtedy będę mieć większą satysfakcję, że reszta już swoje dwa tygodnie wolnego skończyła :D Śliczne zdjęcia!
olaablogg.blogspot.com

Karo pisze...

Wyglądasz świetnie :D I mam nadzieje, że mimo tego iż nie wybierasz się na zimowisko to, że uda ci się miło spędzić ferie :)
-Mój blog-

Anonimowy pisze...

piękna stylizacja, super blog! DODAJE DO OBS, zapraszam: www.fancycares.blogspot.com i zachęcam do obserwacji ( ;

Unknown pisze...

Prześliczna stylizacja ! Ja mam ferie 30 stycznia i też mam nadzieję ,że pogoda mi dopisze :)
https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

Anna Kot pisze...

piękne zdjęcia :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl