Cel

 Pomijając post o czekoladowym umilaczu, od mojego ostatniego wpisu minęło trochę czasu, blog był zamknięty. Spowodowane to było zmianą jego wyglądu, z którą oczywiście ja "informatyczka" nie poradziłabym sobie zupełnie. Ślicznie dziękuję Kubusiowi, za pomoc z wyglądem, ponieważ z efektów jestem ogromnie zadowolona i mam nadzieję, że wam też się spodoba.
  Przerwa od pisania dobrze mi zrobiła, mam teraz wiele pomysłów na zdjęcia, jak i na to co chcę wam przekazać. Chcę obiecać sama sobie, że posty będą pojawiać się przynajmniej dwa razy w tygodniu. Mam nadzieję, że wyznaczony cel uda mi się realizować. W dążeniu do naszych marzeń/pragnień podstawą jest wyznaczanie sobie celów, od tego zawsze zaczynamy, ponieważ jest to najłatwiejszy punkt. W drodze do ich spełnienia ważne jest, aby dawać z siebie jak najwięcej. Dzięki temu lepiej poznajemy samego siebie, ale niestety też zdarzają nam się upadki, mimo tego nie zamierzam się poddawać. Warto przezwyciężyć jest te gorsze momenty, dla zobaczenia nawet tych najmniejszych efektów. Dążenie do nich wcale nie musi być męczące, tak długo jak to co robimy będzie dla nas pasją, nigdy nie stanie się nas uciążliwym obowiązkiem. Warto spróbować.



Dziękuje Madzik za zdjęcia!

Sukienka - Bershka | Kurtka - TKMaxx | Bluza - Zara | Buty - Vagabond 

7 komentarzy

Megly pisze...

Obyś wróciła do blogowania z nową energią, nowymi pomysłami i zapałem. Końcówka roku i początek nowego to świetny czas na zmiany. Pozdrowionka serdeczne :)

noeliademkowicz pisze...

Świetny post , fajne zdjęcia i stylizacja :)
Najbardziej do gustu przypadła mi kurteczka , idealna na takie chłodne dni i aktualna pogodę

Vanillia pisze...

Widzisz przerwa się do czegoś przydała - nowe pomysły to duży plus :)
Świetne futerko *.*

>> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

Anonimowy pisze...

To prawda, pasja nigdy nie męczy :) Zapraszam do siebie:
http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

Małgorzatt pisze...

Fajna stylizacja i ciekawy "nowy wygląd bloga"! :) przewrotowiec.blogspot.com

xthy pisze...

Świetnie wyglądasz , cudowne futerko <3
http://xthy.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Przepieknie i bardzo elegancko!

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl