Again ----> Here



    Chwilę, dłuuugą mnie tu nie było, wszystkiemu przyczynia się moja organizacja czasu. Trudno z dnia na dzień przedstawić się i wejść w szkolny rytm po beztroskich wakacjach, tak aby wszystko co nas interesuje zostało zrealizowane. Ostatnio moje myśli często zaprzątało mi ponowne podjęcie prowadzenia bloga. Nie raz dopada nas myśl czy to co robimy dla siebie, bez przymusu, sprawia nam całkowitą przyjemność. Najlepszym wyznacznikiem na uświadomienie sobie tego, jest przeczekanie, czyli czas. A jedną z oznak, że naprawdę jest to czynność, którą lubimy jest tęsknota za wykonywaniem jej. Brakowało mi pisania, przerabiania zdjęć i szukania pomysłów na nowe posty. Stęskniłam się za tym i postanowiłam powrócić.

 


Spodnie - Zara | Bluzka - Stradivarius | Choker - Mohito | Buty- Born2Be | 
Bransoletka - Reserved 

Zdjęcia Madziaaa, dziękuje!

16 komentarzy

Karo pisze...

super, że wróciłaś :D
Świetna stylizacja! :)
-Mój blog-

joasia pisze...

Świetne zdjęcia!
obserwuje :)


http://askaablog.blogspot.no/

Agnxx pisze...

Najważniejsze, że wróciłaś! Cudowne zdjęcia :)
agnieszkaa-es.blogspot.com

Unknown pisze...

Super, że wróciłaś! Dokładnie, czas jest najlepszym wyznacznikiem.
Cudownie wyglądasz :)
Pozdrawiam RONN

Unknown pisze...

Piękne zdjęcia. Bardzo podoba mi się twój wygląd bloga :) Jest taki delikatny :)
http://brunettefire.blogspot.com/

Tutti pisze...

Robienie czegoś dla siebie, bez przymusu, ale z potrzeby jest czymś wspaniałym. Dodaję posty regularnie, ale z własnej potrzeby samorozwoju, a nie "bo obserwatorzy czekają" :)
Masz śliczne włosy :)
Pozdrawiam
Tutti
MÓJ BLOG

Kamila Barszcz pisze...

Wow, świetne zdjęcia!
Ta stylizacja wygląda super ;)

BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

Skyeenika pisze...

Masz piękne włosy.:)

maddalenamaria pisze...

Ja również wpadłam w chwilową przerwę przez ten rok szkolny. Mi nadal jest trudno wejść w szkolny wir ale jednak tak jak w twoim przypadku, chęć prowadzenia bloga jest silniejsza.

magdalens-blog.blogspot.com

Pozytywna realistka pisze...

Ja tak miałam, gdy usunęłam poprzedniego bloga. Po kilku miesiącach uświadomiłam sobie jak bardzo mi tego brakuje i założyłam nowego :). Świetne zdjęcia.

pozytywnarealistka.blogspot(klik)

Maartuuś pisze...

Piękne zdjęcia! Fajnie, że zdecydowałaś się wrócić!:)


Personalna Galaktyka Absurdu

MaGic Lovv pisze...

Wglądasz pięknie <3
magiclovv.com

Jessika Chińcza pisze...

Bardzo fajnie wyglądasz ;)

www.jessikachincza.blogspot.com

kaarollkaa pisze...

Jesteś piękną dziewczyną ,a Twój blog jest niezwykle interesujący :)
czekam na więcej<3!

http://kaarollkaa.blogspot.com/

Unknown pisze...

Świetna stylizacja ;)
http://my-natalias-place.blogspot.com/

Martyna pisze...

Jesteś śliczna :)

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl