Zwiedzając Aleję gwiazd


  Przychodzę do Was dzisiaj ze zdjęciami i krótkim opisem mojego jednego dnia w Hollywood, Alei Gwiazd. Jestem i byłam zaskoczona, oczekiwałam czegoś zupełnie innego i szczerze trochę mnie to zawiodło. Oczywiście miejsca tego nie wypada skreślić będąc już w Los Angeles z listy do odwiedzenia, ale jednak nie jest to coś tak wspaniałego jak się spodziewałam. Jest to po porostu zwykły chodnik, więc nie nastawiajcie się na zobaczenie pięknych, błyszczących, różowych gwiazdek. Aleja Gwiazd położona jest tuż przy ulicy i mieści około 2400 gwiazd wbudowanych w chodnik. Więc musi być nie wyobrażalnie długa, ja zwiedziłam niecałą jej połowę w samym centrum. No właśnie centrum, nie jest to piękna nowoczesna ulica, jest ona przepełniona kiczem i mnóstwem turystów, co oczywiście psuje wrażenie, ale z drugiej strony jest ona bardzo charakterystyczna i nigdzie indziej takiej nie spotkacie.

  Mimo tego cieszę się, że mogłam być w tym miejscu. Przekonać się jak wygląda to wszystko na żywo, oczywiście nie jestem zawiedziona w 100%, oceniając ten dzień dałabym mocną 4 (w skali do 6).


instagram  |  ask |  tumblr

19 komentarzy

Kamila Barszcz pisze...

Cudowne zdjęcia ^o^ Masz rację, ja też myślałam, że jest tam więcej nowoczesności, poza tym mnóstwo turystów rzeczywiście psuje nieco wrażenie :/

BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

Pozytywna realistka pisze...

Pomimo, że ta aleja gwiazd nie robi wielkiego wrażenia, to myślę, że sam fakt, że się tam było to jest coś :D. Bardzo ładne zdjęcia :).

pozytywnarealistka.blogspot(klik)

Unknown pisze...

Jak tam jest pięknie!

milkaoreoo.blogspot.com ♥

Dżesika Dominiak pisze...

Gwiazda Myszki Miki najlepsza ^^ Jak jedna z osób wyżej również uważam, że sam fakt przebywania tam to już coś i na pewno ciekawa przygoda. Oprócz tego świetne zdjęcia.
Pozdrawiam,
nahumanie.blogspot.com

Szalone ale Prawdziwe ;3 pisze...

Może i aleja gwiazd nie jest idealna, ale fajne tak ją zwiedzić. Bardzo ładne zdjęcia ;) Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie ;)
Pozdrawiam ;*
unpredictabble.blogspot.com

Strefa Blogów pisze...

Ciekawy wpis i piękne zdjęcia pozdrawiamy :)

Aga c pisze...

Świetne zdjęcia! Fajnie zwiedzić takie miejsce! :)
Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

http://pastelowa-blog.blogspot.com/

diamondstyles pisze...

Świetne zdjęcia ! :)

Unknown pisze...

Cudowne zdjęcia!

Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
http://jednopostanowienie.blogspot.com/

In My Prime Time pisze...

Welcome to America! Your blog is lovely and I am
following you. I would love for you to follow back.
Have a good week, Mimi
http://inmyprimetime.blogspot.com

twins pisze...

Mimo wszystko, bardzo zazdroszczę wyjazdu!
lifeoftwinss.blogspot.com

Ulaimarek69 pisze...

Ta torebka jest ładna. Bardzo mi się podoba. Widziałam ją ostatnio, ale były tylko czarne i brzydkie. Ładne zdjęcia :)
Pozdrawiam kochana :*
Mój blog-KLIK

Unknown pisze...

Chętnie bym się tam wybrała bo warto czasem zobaczyć coś takiego. Świetne zdjęcia!

Anks_blog pisze...

Mimo tego, że nie jest to niewiadomo co to chciałabym tam się znaleźć :)
Anonimoowax - Klik

Unknown pisze...

Śliczne zdjęcia :) Mimo wszystko i tak zazdrościmy przejścia tym ,,chodnikiem" :)

Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatek >klik<

Mateusz Racki pisze...

Zazdroszczę Ci tej podróży,zdjęcia też są spoko!:D
Obserwuję i czekam na więcej!
:)
http://azalean00.blogspot.com/

Dorey ♥ pisze...

zazdroszczę po prostu tego, że masz możliwość tam być! :D
dorey-doorey.blogspot.com

ComplicatedGirl pisze...

Jejku Hollywood to takie moje skryte marzenie, piękne zdjęcia :)
meegstyle.blogspot.com

Ananas.lover pisze...

mimo,że aleja jest przepełniona mnóstwem turystów to i tak bardzo chciałabym odwiedzić to miejsce!<3
wika (klik)

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl