Las Vegas - miasto bogactwa


  Jadąc przez Nevadę ciągle denerwowałam się, że jesteśmy na wielkim pustkowiu. Takim pustkowiu, że malutkie wioski, w których mieści się około 7 domków i jedna stacja benzynowa, położone są od siebie w odległości 70 mil (ok.100km), nie wspominając już o czymś większym. 
  
  Wielka pustynia, a tu nagle w samym jej środku pojawia się Las Vegas. Miasto które swoje życie rozpoczyna dopiero nocą. Neony, luksusowe hotele, przebrani ludzie, kasyna to wszystko wywarło na mnie niesamowite wrażenie. Moje wakacje w Las Vegas trwały jeden wieczór. Na zwiedzanie, mieliśmy 4 godziny, wydaje się mało, ale czasu było w sam raz. Początek czerwca, więc nic dziwnego, że po godzinie 22 czekałoby mnie nałożenie kurtki. Co zaskakujące temperatura w nocy jest równa tej co w dzień, więc kurtkę i każde inne nakrycie lepiej zostawić w hotelu. Kiedy na niebie już od dłuższego czasu można było obserwować gwiazdy, termometr wskazywał 40 stopni! 

  Co podobało mi się tutaj najbardziej? 
 Trudno wybrać. Wszystko w Las Vegas przepełnione jest bogactwem, którego nie spotka się w innym miejscu. Nawet nie wiem do jakiego miejsca można było by porównać to miejsce, więc mam nadzieję, że zdjęcia przybliżą wam mój wieczór z czerwcowych wakacji.



instagram  |  ask |  tumblr

14 komentarzy

JUST EMSi pisze...

zazdroszcze wypadu do Las Vegas! pojechalas tam do rodziny czy ze znajomymi? ;) duzo czasu planowalas wyjazd? ;) jak to bylo ze zdobyciem wizy, moglabys wiec cos napisac? :D

za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

Aleksandra Młodzińska pisze...

Tam jest po prostu cudownie!

http://aaleksm.blogspot.com

hooneyyy pisze...

jak tam cudownie!
mój blog, hooneyyy

Anonimowy pisze...

Świetna fotorelacja! Zazdroszczę zwiedzenia tego miasta *.*
Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

Skyeenika pisze...

Ojej jak na żywo musi tam być cudownie!

Kamila Barszcz pisze...

Jakie piękne zdjęcia ^^ ♥

♥♥♥
Zapraszam do siebie:
BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

Ev DAILY pisze...

Niesamowite miejsce <3
www.evdaily.blogspot.com

Klaudia Karnafel pisze...

ojejku! ile bym dała żeby tam być!

by-klaudiaa.blogspot.com

Monika pisze...

Przecudowne zdjęcia, zakochałam się w tym miejscu! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

Esperanza blanca pisze...

Robi wrażenie :)

Aleksis-Aliss pisze...

Pięknie tam jest, cudowne zdjecia :)
Mój blog

Tijana pisze...

wonderful post, kisses :)

http://itsmetijana.blogspot.rs/

Angela pisze...

To dziwne oglądać jak ktoś spełnia moje marzenie :D Heh.
Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

_cup_ pisze...

cudnie jest tam ;)
zapraszam
mój blog |KLIK|

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl