Z cytryną . . .


  Mimo iż popołudnia z herbatą pewnie kojarzą Wam się z jesienną pogodą i dniem spędzonym pod kocem, wiosną uwielbiam usiąść i wypić coś dobrego. Od pewnego czasu polubiłam zielone herbaty te zwykłe i z różnymi dodatkami, to mój 'must have' do śniadania, może wy też spróbowałyście już tych smaków co ja i stały się waszymi faworytami.
 Nigdy nie byłam wielbicielką liptona i innych znanych herbacianych firm, jak dla mnie ich smak był bardzo sztuczny, szczególnie wymyślne wersje z babeczkami, ale każdy ma inny smak i w tym temacie nie będę dyskutować. Ja wolę zdecydowanie łagodne herbaty i takie właśnie znajdziecie w tym poście. Żeby nie było nudno, do wyboru mam 4 ulubione napoje, które wybieram zależnie od mojego samopoczucia.

 Podstawową moją ulubioną herbatką zieloną, w której nie ma chyba nic nadzwyczajnego. No może oprócz tego, że znajduję się w różowym pudełku, a co różowe od razu musi znaleźć się w moich rękach.
W Tkmaxx ostatnio był tydzień piknikowy i było w czym wybierać z półki z ziołami, napojami i tak dalej. Jak już napisałam różowy kolor od razu rzucił mi się w oczy i z ciekawością sprawdziłam cenę, która jeszcze bardziej zachęca do zakupu (17zł - 50saszetek). Teraz nie wyobrażam sobie poranka bez kubka tej przepysznej herbaty z plasterkiem cytryny.


 Coś co mogę pić bez przerwy, a dodatkowo moim zdaniem jest dobrym, zdrowym i mało kalorycznym zamiennikiem soków? są to herbaty smakowe. Idealnie łączą się z owocami, a dobranie ich nie jest czymś trudnym. Do herbaty o smaku owoców leśnych, dodaj kilka truskawek i malin, a zobaczysz, że od razu polubisz ten smak. Jeśli chodzi o smaki wybrane przeze mnie, jest to na pewno zielona herbata z aloesem, od której uzależniona jestem ponad rok.
Następne różowe opakowanie? Przy tym zakupie kierowałam się tylko i wyłącznie pudełkiem, które moim zdaniem jest śliczne. Pomyślałam czemu nie, warto spróbować i zobaczyć jak smakuje. Jest ona lekko kwaśna, nie słodka, dokładnie moje smaki, więc polecam każdemu. Uznaję ją także za małą pamiątkę z Malty, bo właśnie tam ją kupiłam.
 

 Macie swoje ulubione smaki herbaty? Jak tak, to piszcie w komentarzach, może mi też posmakują.

41 komentarzy

Unknown pisze...

Ja kocham pić herbatki! Najbardziej lubię te liściaste, nie lubię tych z torebek, wyjątek stanowi Lipton! Ja lubię pić prawie każdy rodzaj herbaty - nie lubię owocowych, za to kocham ziółka! ;p
Pozdrawiam cieplutko
♥Mój Blog - klik!♥

Megly pisze...

Jak ta herbata pięknie wygląda, aż szkoda pić. Jeśli chodzi o moje ulubione herbaciane wybory to raczej zielona (z różnymi dodatkami), a jeśli już czarna to tylko taka do zaparzania i najlepsza jest według mnie z brzoskwinią. Mmm, uwielbiam w ogóle brzoskwiniowe herbaty :) Pozdrowionka, miłego weekendu :)

Unknown pisze...

Super ci zdjęcia wyszły :D Uwielbiam zieloną herbatę, ale twoja tak ladnie sie prezentuje ze mi by bylo szkoda jej pic :D

Zapraszam do mnie http://igajab.blogspot.com/ :)

Klaudencja pisze...

Mmm pysznie wygląda :-*
http://sapphireblog1.blogspot.com/

Unknown pisze...

świetny post, ostatnie zdjęcie bardzo inspirujące :)
ola-osinska.blogspot.com

hooneyyy pisze...

Nie piłam nigdy szczerze powiedziawszy zielonej herbaty :P
mój blog, hooneyyy

Klaudia Karnafel pisze...

aktualnie pije hibiskusową ze Starbucksa w swoim wykonaniu :)

Dziękuje za komentarz xx a korzystając z okazji chciałabym zaprosić Cię ponownie na mój blog i zachęcić do przeczytania nowej notki :)
LIFE PLAN BY KLAUDIA

Anonimowy pisze...

Cudowne zdjęcia
www.centrumreklamy.com

adgam pisze...

Uwielbiam pić herbatę, ale tylko zimą i jesienią ;) w wiosnę i lato ten napój do mnie jakoś nie przemawia
adgam.blogspot.com

Unknown pisze...

Ja kocham herbatę, nawet w lato :D
http://jullia2452.blogspot.com/

Tijana pisze...

great post :) have a nice weekend!

http://itsmetijana.blogspot.com/

Aji pisze...

ja zawsze pije gorzką :D

zaczynam od nowa, może wpadniesz?
Pozdrawiam!
byajina.blogspot.com

Nerd pisze...

ja kocham herbatę bez cukru najlepsza :) ten słoik na ostatnim zdjęciu jest genialny :)
zapraszam do siebie dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś zechciała
zaobserwować lub zostawic komentarz <3
http://vickey-vicky.blogspot.com/

mon pisze...

ale super :)

http://moniqa-blog.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Herbaty mogłabym pić i pić... A moją ulubioną jest zwykła herbata z dodatkiem cytryny i prawdziwego imbiru :) Pychotka :)

Aleksandra Twarog pisze...

Ja kocham herbatę z mlekiem, moja największa miłość ostatnimi czasy!:)

ALQXX

Unknown pisze...

Uwielbiam owocowe herbaty *.* A szczególnie cytrynową : )) Obserwuję :*
http://macreateart.blogspot.com/

Monika pisze...

Kurczę, to opakowanie jest przesłodkie ! Na pewno kiedyś spróbuję :)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

Unknown pisze...

Masz ślicznego bloga, takiego delikatnego. Definitywnie mi się podoba, jest całkowitym przeciwieństwem mojego, a jednak mnie urzekł.

Love,
Chevelle

http://szeveel.blogspot.com/

Olciia99 pisze...

kocham zieloną herbatę <3
Pozdrawiam cieplutko.
stay-possitive.blogspot.com

MaGic Lovv pisze...

Też uwielbiam herbaty, ale nie mam swojej ulubionej :p a tą różową też muszę wypróbować hehe
A tak w ogóle w czym pijesz tą herbatę? to coś jest mega! :D hehe
Ps. Obserwuję , bardzo mi sie spodobał blog :) zapraszam też do siebie, może też Ci przypadnie do gustu :D
Buźka

Paulaa♥ pisze...

Genialny post, w ogóle bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać tu o wiele częściej! :)

Zapraszam do mnie na mini konkurs na promowanie ♥
TUTAJ

clement pisze...

Ja ostatnio piję owocową Sagę, obojętnie jaki smak wszystkie są pyszne. :P

Karolka pisze...

Owoce leśne i gruszka to moje ulubione smaki :)
Może wspólna obserwacja?
Mój blog

patronat pisze...

Muszę spróbować tych herbat, które tutaj polecasz! Ja uwielbiam malinę i owoce leśne, ach! Miłość. :)

NiceMusic pisze...

uwielbiam herbatki! śliczne zdjęcia :)

http://shubiduoff.blogspot.com/

Nienormalna pisze...

ja raczej lubie zwykłą z sokiem malinowym ;D

Zapraszam
unnormall.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Piję zieloną o smaku opuncji. Kocham ją! Pozdrawiam http://liveindifferentworld.blogspot.com

Maartuuś pisze...

Też kocham wszystko, co różowe i herbaty, więc herbatka w różowym opakowaniu to już w ogóle coś pięknego haha
Uwielbiam najróżniejsze smaki herbat!

Pozdrawiam!
moja Personalna Galaktyka Absurdu

Anonimowy pisze...

skad kubek? :)

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

Joanna pisze...

Z home&you :)

Sannness pisze...

Ojej, jak ja dawno nie piłam herbaty, haha :D
roxannee-blog.blogspot.com

mileycyrus...0 pisze...

Nie lubię herbaty ;//

http://nastulka-blog.blogspot.com/

Unknown pisze...

Uwielbiam różne herbaty, mogła bym je pić cały czas <3
Obserwowanie za obserwowanie?
Zacznij :)
http://malwinabeczek.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

kocham herbaty wszelkiego rodzaju! najbardziej zieloną z grejpfrutem. ♥
śliczny design. :)
http://berry-lifestyle.blogspot.com/

Agata pisze...

Ja za bardzo nie lubuję się w herbatach ;)

NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

D A I S Y pisze...

opakowania tych herbat są świetne! :) na pewno zwróciłyby też moją uwagę :D

L E N B E R R Y pisze...

Uwielbiam herbaty! Zwłaszcza czarne i zielone. :)

Unknown pisze...

Uwielbiam herbatę, tą też muszę spróbować :)

Zapraszam do siebie
another-view-blog.blogspot.com

Ankyls pisze...

Uwielbiam zielone herbaty! Najbardziej jednak jaśminową :)

www.ankyls.blogspot.com

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl