Last month - april - photos from my iphone

   Hello may!
 Uwielbiam czytać i oglądać mix'y zdjęć na blogach. To lekki temat dla każdego, dodatkowo przyjemny. Dzięki temu możemy zobaczyć co bloger\ka robił\a przez ostatni miesiąc.
Jedyne co denerwuje mnie w tym temacie to to, że niektórzy potrafią wstawić miliony zdjęć w jednej sklejce.
Jak to wygląda? trudno powiedzieć. Zdjęcia są urokliwe i interesujące, a może nudne i rozmyte, sam nie wiesz, ponieważ każde z nich jest tak małe, że trudno coś zauważyć. Postanowiłam pokazać Wam moje ulubione zdjęcia, które udało mi się zrobić moją komórką w ostatnim miesiącu i opisać je. Mogę powiedzieć, że kwiecień był dla mnie miesiącem pełnym wrażeń, urodziny, wyjazd do Warszawy, a co najważniejsze tydzień na Malcie.
Mam nadzieję, że wy także lubicie posty tego typu i zainteresują was moje chwile.


 1. A więc zaczynam chronologicznie. 10 kwietnia skończyłam 14 lat, wszystkim już dziękowałam za wspaniałe prezenty, ale nie zaszkodzi raz jeszcze. Wielkie dziękuje! Nadal jestem z nich niezmiernie ucieszona.
 Moje urodziny wypadły w piątek, wiec jak każdy musiałam iść do szkoły. Wy też tak macie, że w dzień swoich urodzin do szkoły przynosicie torbę pełną cukierków, a w trakcie lekcji, rozdajecie każdemu? Ja ten zwyczaj pamiętam już od podstawówki.
Nie przepadam za chodzeniem do kina, wole obejrzeć coś w spokoju, na laptopie, popijając sobie ciepłą herbatę. Trudno by było mi sobie przypomnieć, kiedy ostatnio byłam w kinie, omijając dzień moich urodzin. Muszę przyznać, że film na którym byłam spodobał mi się i chyba zmieniłam moje zdanie, teraz częściej będę odwiedzać to miejsce.
Urodziny są takim dniem w którym niezależnie od okoliczności, jestem szczęśliwa. Nawet najgorsze słowa, nie potrafią zepsuć mi tych chwil.


 2. Pewnie już wiecie, że z okazji urodzin 11 kwietnia, razem z rodzicami pojechałam do Warszawy po prezenty. Sam wyjazd był dla mnie wielkim powodem do radości, bo nie za często mam okazję być w stolicy. Pogoda udała się i z tego co pamiętam był to pierwszy z kwietniowych dni, kiedy bez problemu można było wyjść w krótkim rękawku. Szkoda by było spędzić taki dzień wyłącznie na zakupach, wiec znaleźliśmy czas na spacer, z którego więcej zdjęć możecie zobaczyć tutaj >klik<.


3. Cały tydzień słonecznego wypoczynku, to coś czego brakuje mi najbardziej. Nie ja wcale nie wspominam wakacji, tylko jeden z kwietniowych tygodni, kiedy to miałam okazje odpocząć na Malcie. Już tęsknię za tymi widokami i powróciłabym tam na cały miesiąc lub więcej. Dla tego kto nie wie gdzie wybrać się na wakacje mam propozycję. Problem załatwiony, lecicie na Maltę, pogoda, roślinność, błękitne morze i plaże, zachęcą na pewno nie jedną osobę.

Podobają Wam się posty tego typu? Jak Wy wspominacie kwiecień?
 Chciałam Wam też ogromnie podziękować, za każdy miły komentarz, których ostatnio jest naprawdę sporo. Wczoraj liczba obserwatorów wybiła równo setkę, jestem mega szczęśliwa. Dziękuje!

31 komentarzy

Mcysiav pisze...

Na prawdę śliczne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu do Warszawy! :D

Mój blog~klik!

Unknown pisze...

Malta? Pięknie! Miłego maja!
Buziaki, Karolina i Sandra

www.thesisterzone.blogspot.com

Unknown pisze...

Śliczne zdjęcia. Tydzień spędzony na Malcie to coś wspaniałego :)
Pozdrawiam,
szwajjka.blogspot.com

Suzane Kate pisze...

Ja od 6 klasy nie noszę cukierków. Strasznie to dziecinne, po za tym nikt mnie nie lubi, ledwo jakieś dziewczyny.
http://zujubeth-blooger.blogspot.com/

Unknown pisze...

Prześliczne zdjęcia :*
http://jullia2452.blogspot.com/

Sannness pisze...

Ja niestety jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie. ;c
roxannee-blog.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Świetne zdjęcia :* Kwietnia nie wspominam za mile ;/ wy-stardoll.blogspot.com

Pinkie Hello Blog pisze...

Piękne widoki :3

pinkiehello.blogspot.com

Megly pisze...

Uwielbiam Iphone'y m.in. właśnie za jakoś zdjęć. Niby zwyjkłe zdjęcia telefonu, a jakie kolory, dokładność. Nawet Starbucks się u Ciebie pojawił. Piękne widoki. Pozdrowieńka:)

Anonimowy pisze...

ooo zwyczaj z cukiereczkami pamiętam od przedszkola. masz rację urodziny to taki dzień w którym nie zwracam uwagi na jakieś "dogryzki" i dobrze! bo to jest nasz dzień! <3
Mam wieeelką prośbę. Jestem tutaj od kilku miesięcy i jestem ciekawa czy komuś się podoba co tu robię, możesz do mnie wejść i zobaczyć? Z góry dziękuję z całego serduszka!!! <33
http://pinkflapi.blogspot.com/

Goldenstylee pisze...

Malta? Zazdroszczę :)
Co do urodzin mam takie samo zdanie jak ty.
Zapraszam do nas: http://goldenstylee.blogspot.com/

Big Hope pisze...

Wow, przepiękne zdjęcia! ;33 Zazdroszczę pobytu na Malcie, marzę, aby odwiedzić to miejsce. Spacer po Wawie z rodziną - świetny pomysł. W te wakacje właśnie zamierzamy pojechać do stolicy. Jak widzę, wspomnienia z Warszawy pozostaną u Ciebie w pamięci na długo. Wspaniały blog - wszystko takie przejrzyste, lekkie i optymistyczne. ;33
Obserwuję. ;)
Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam:
http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

Julia pisze...

Dzięki za komentarz ;)
Piękne zdjęcia! Zazdrosczę wycieczki na Malte :)

http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

zuzanna pisze...

Piękna Malta *.*
Ja wspominam kwiecień jako miesiąc, który strasznie szybko i chaotycznie minął.
Kupiłam sobie aparat, ukończyłam szkołę, założyłam kanał na youtubie, stresowałam się do matur (nadal się stresuję, zostały mi jeszcze 3 egzaminy)... no i oczywiście pogoda kwietniowa była piękna :)
+Obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)
Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

Unknown pisze...

Malta! Jeju, zazdroszczę! Cudowne zdjęcia. <3

sometimes-we-need-a-little-magic.blogspot.com :)

Anonimowy pisze...

Ta Malta jest taka piękna... Zżera mnie zazdrość :)

supersubi.blogspot.com

Unknown pisze...

Zazdroszczę wycieczki! Zdjęcia wspaniałe napewno i tak nie oddają tego jak jest tam pięknie! <3

Pozdrawiam mypassionpaula.blogspot.com ;)

mikijiu pisze...

Ja tam lubię takie sklejki, tyle ze max po 3 zdjecia :D

http://mikijiu.blogspot.com

Unknown pisze...

Uwielbiam takie posty, śliczne zdjęcia! :)

MÓJ BLOG :)

Fresh Is Yummy pisze...

Super zdjęcia i świetny post:)

http://freshisyummy.blogspot.com/2015/05/ghost-town.html

Paulina pisze...

Śliczne zdjęcia :)
Też mam rzadko okazję bywać w stolicy, mam niestety ok. 550km :( Ale miałam okazję jechać na majówkę!

http://ultrapaulina.blogspot.com/

Kika pisze...

moj kwiecien byl dosc zabiegany:/

http://feel-that-moments.blogspot.com/

Hiacynt pisze...

Ja także lubię oglądać mix zdjęć na blogach :) Zazdroszczę wyprawy do stolicy, bardzo ładne zdjęcia. Już nie mogę doczekać się wakacji :)
http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

Matrelsy pisze...

Widzę, że kwiecień był dla Ciebie bardzo udanym miesiącem :)
matrelsy.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Fajny post i bardzo ładne zdjęcia :)
Paczix Blog

Oliwia Prochowska pisze...

Piękne zdjęcia! Ale bym dała się pokroić za taki słoneczny tydzień za granicą! ;)

Mój blog- ultradefenceless

Effie pisze...

Cudne zdjęcia <3

aurila pisze...

Swietny pomysł. Bardzo miło się czyta takie posty ! :)

http://aaurilaa.blogspot.com/

dodo pisze...

Świetny post :)
Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej. :)
Obserwuje i zapraszam do siebie :)
http://dominikax.blogspot.com/

adgam pisze...

świetny mix ;) uwielbiam je oglądać
adgam.blogspot.com

Raspberry Dizziness pisze...

cudny sweterek na pierwszym zdjeciu ! *-*
http://raspberrydizziness.blogspot.com

Prześlij komentarz

Copyright © 2009–2017 Joanna Szwed
Template: Wojtokuba.pl